Povianočný výpredaj Pánové   Dámy

Potrebujete vrátiť/vymeniť/reklamovať tovar, ktorý ste u nás zakúpili? Pripravili sme jednoduchý návod, ako nám poslať tovar, čo budeme potrebovať, aby všetko prebehlo čo najrýchlejšie a najhladšie.


1.

Kontaktujte nás so svojou požiadavkou

Kontaktujte nás na reklamace@theywear.sk a informujte nás o svojom zámere vrátiť/vymeniť/reklamovať tovar.

Skutočnosť, že chcete odstúpiť od kúpnej zmluvy alebo vykonať výmenu, musíte oznámiť najneskôr do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia. Tovar musí byť nepoužitý, iba vyskúšaný, bez známok poškodenia, parfumácie alebo znehodnotenia, v pôvodnom obale a s visačkami. Poškodený, parfumovaný, špinavý alebo zapáchajúci tovar sa nesmie prijať späť. Preto vás prosíme, aby ste pred odoslaním naozaj zodpovedne skontrolovali stav výrobku.

2.

Starostlivo zabaľte tovar a priložte potrebné dokumenty.

Tovar by mal byť starostlivo zabalený, najlepšie v pôvodnom obale a v prípade potreby v bublinkovej fólii, aby sa zabránilo jeho poškodeniu. Na spätnú prepravu odporúčame použiť súkromné kuriérske spoločnosti DPD, PPL, GLS, DHL, UPS. V uplynulom období sme zaznamenali niekoľko prípadov nedoručených zásielok, prípadne doručených iba na výdajné miesta pomocou prostredníctvom Českej a Slovenskej pošty a také Zásilkovna (C2C), preto neodporúčame na spätné doručovanie.


V období od 1.9.2022 evidujeme veľké množstvo svojvoľne presmerovaných a nedoručených zásielok na výdajné miesta, ktoré sú odoslané pomocou služby Zásilkovna C2C. Na doručenie zásielky späť odporúčame zvážiť voľbu iného, spoľahlivého kuriéra a vyhnúť sa tak nutnosti opakovaného odoslania tovaru späť. Zo strany prevádzkovateľa e-shopu nemôžeme túto skutočnosť presmerovanie zásielky nijako ovplyvniť.

Upozorňujeme, že zákazník je zodpovedný za správne vrátenie zásielky a tovar nie je možné doručiť na miesta doručovania balíkov na dobierku. Takéto zásielky nemôžeme prijať.

  • kopiu dokladu o kúpe (ideálne kópiu faktúry)
  • krátky sprievodný list, v ktorom uvediete, či tovar vraciate, či ho potrebujete vymeniť alebo či ide o vadu, ktorú reklamujete
  • vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy, ak odstupujete od kúpnej zmluvy stiahnite si ho tu
3.

Odoslanie balíka na správnu adresu

Ak máte všetko pripravené, pošlite nám zásielku späť len na nižšie uvedenú adresu, na inú adresu nie je možné zásielku z technických dôvodov prijať.

GSshop solution s.r.o.
Pražská 1
678 01 Blansko
Česká republika


Samotná výmena je bezplatná, stačí nám poslať pôvodný tovar. Vymenený tovar vám bezplatne zašleme prostredníctvom nami vybraného dopravcu.
V prípade chyby odosielateľa je poštovné pre zákazníka bezplatné a zákazník má nárok na náhradu nákladov spojených s vrátením tovaru (vrátením peňazí na účet alebo zaslaním iného tovaru v rovnakej hodnote).
Ak sa vám podarí poslať zásielku na nesprávnu adresu alebo na nesprávnu expedičnú kanceláriu, je potrebné zabezpečiť doručenie na správnu adresu. Dopravca nás spravidla neinformuje o doručení na inú ako vyššie uvedenú adresu a doručenie alebo zmena konečnej adresy je na zákazníkovi. Vyzdvihnutie na miestach dodania nie je možné.
V e-maile nájdete potvrdenie o začatí riešenia vašej reklamácie/výmeny/vrátenia tovaru. Ak váš sledovací kód ukazuje, že ste zásielku dostali, a nemáte od nás správu, kontaktujte nás na reklamace@theywear.sk. Je možné, že kuriér omylom doručil zásielku na inú adresu alebo ju omylom doručil inému príjemcovi. K e-mailu priložte sken dodacieho listu alebo číslo zásielky.
Ak je všetko v poriadku, najneskôr do 14 dní od vrátenia tovaru. Nezabudnite uviesť správne číslo účtu v vzor formulára na výber. Môžete tiež sledovať proces riešenia priamo na našej webovej stránke. Zásielka musí byť odoslaná najneskôr do 14 dní od oznámenia zámeru odstúpiť od kúpnej zmluvy. Po uplynutí tejto lehoty sa odstúpenie od zmluvy už nesmie akceptovať.
Najneskôr do 30 dní od dátumu podania žiadosti. O otvorení reklamácie vás budeme informovať e-mailom. Priebeh riešenia môžete sledovať aj priamo na našej webovej stránke.